Provozovna:

SMAŽÍK s.r.o. 
Velké Přítočno 317
273 51 Velké Přítočno ( navazující na ul. Unhošťskou - Kladno)

GPS souřadnice:

50.1220547N, 14.1288067E

Tel.: 312 246 107
        312 248 704 - 705 

Fakturační adresa:

SMAŽÍK s.r.o. 
Slánská 111
272 01 Kladno 

Autobazar:
Mob: 608 955 594 
(p. Kohout)

Prodej:
Mob: 777 045 511
(p. Kulhánek)

Servis:

Mob.: 777 321 732
(p. Novák M.)
Mob.: 731 181 008
(p. Pecháček)

SMAŽÍK NORD s.r.o.
Drážďanská 827 / 76
400 07 Ústí nad Labem
Tel.: 475 500 320
Fax: 475 500 028

Prodej a autobazar:
Mob.: 777 239 856
(p. Kučera)

Servis:
Mob: 773 023 353
(p. Bílek)


Výhody

  • zvýšení výkonu až o 10 % díky plnějšímu profilu sací vačky
  • zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách až o 15 % pomocí dřívějšího zavírání sacích ventilů, jež zvyšuje množství vzduchu, zachyceného ve válci
  • eliminace čerpacích ztrát na výměnu náplně válce přináší snížení spotřeby a emisí až o 10 % oproti atmosférickým i přeplňovaným motorům stejného objemu s klasickým uspořádáním sacích ventilů
  • přeplňované maloobjemové motory s technologií MultiAir mohou oproti stejně výkonným atmosférickým motorům uspořit až 25 % pohonných hmot
  • výsledkem optimálních strategií řízení ventilů během zahřívání motoru a vnitřní recirkulace výfukových plynů (pomocí přiotevření sacího ventilu během výfukového zdvihu) je snížení emisí až o 40 % pro HC / CO a až o 60 % u NOx
  • konstantní tlak vzduchu v sacím potrubí, atmosférický pro klasické motory a zvýšený pro přeplňované motory spolu s extrémně rychlým řízením proudění vzduchu pro každý válec a při každém zdvihu, to jsou atributy, díky kterým je reakce motoru skvělá a dynamická

MultiAir, původně vyvinutý pro zážehové motory spalující benzín, zemní plyn a vodík, má velký potenciál pro snížení emisí i ve vznětových motorech. Skutečného snížení emisí NOx až o 60 % může být dosaženo pomocí EGR (Exhaust Gas Recirculation – recirkulace výfukových plynů) realizované díky přiotevření sacího ventilu při výfukovém zdvihu. Optimalizovaným řízením ventilů během studených startů a zahřívání motoru lze snížit emise uhlovodíků a oxidů uhlíku až o 40 %.